Jakie zalety ma EMS?
Dla rodzicówDla seniorów
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jakie zalety ma EMS?

Artykuł sponsorowany

Efektywny trening to coś, czego szuka coraz więcej osób. Dzięki niemu nie tylko możemy poprawić naszą sylwetkę, ale także polepszyć kondycję oraz ogólne samopoczucie. Przykładem takiego wyjątkowo efektywnego treningu jest EMS. Dowiedz się, na czym dokładnie on polega oraz jakie są jego największe zalety. 

Czym jest trening EMS?

Warto zacząć od tego, czym tak dokładnie jest trening EMS. Jest to innowacyjna metoda ćwiczeń polegająca na treningu z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśniowej. Trening tego typu można wykonywać wyłącznie pod okiem trenera personalnego, ponieważ to on kontroluje moc oraz częstotliwość impulsów elektrycznych.

Ważną cechą treningu EMS jest także fakt, że wykonuje się go bez użycia obciążeń w postaci hantli czy sztangi, ponieważ nawet bez dodatkowego ciężaru podczas ćwiczeń pobudzane jest aż 90% włókien mięśniowych. Ponadto, trening EMS wykonywany jest w specjalnie dobranym stroju. Jest to idealnie dopasowany do ciała kombinezon wyposażony w polimerowe elektrody najnowszej generacji oraz konektor, który łączy się z aplikacją, za pomocą której trener ustawia moc elektrostymulacji mięśni.

Zalety treningu EMS

Wiesz już, na czym dokładnie polega trening EMS Czy warto zacząć ćwiczyć w ten sposób? Zdecydowanie! Tego typu metoda ćwiczeń ma wiele zalet. Przede wszystkim jest ona niezwykle skuteczna. Po regularnym trenowaniu możesz się więc spodziewać spektakularnych efektów. Ponadto, wykonywane ćwiczenia są łatwe i przystępne nawet dla osób początkujących lub niewysportowanych, jednak ich efektywność jest niezwykle wysoka, dzięki elektrostymulacji.

Warto także zaznaczyć, że dzięki braku konieczności korzystania z ciężarków lub innej formy obciążenia, nie musisz obawiać się żadnej kontuzji. Oznacza to, że ćwiczenia te będą w stu procentach bezpieczne także dla osób po kontuzjach i urazach. Niezaprzeczalną zaletą treningu EMS jest także jego długość. Jedna sesja treningowa trwa bowiem jedynie 30 minut, z czego 10 minut poświęca się na rozgrzewkę. Podczas jednej takiej sesji jesteś w stanie spalić nawet 500 kcal, a dzięki pobudzaniu mięśni poprzez impulsy, kalorie spalane są także 24 h po wykonanym treningu. Oznacza to, że łączny wydatek energetyczny może wynieść nawet 1200 kcal.

Zdj. główne: MEON EMS

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Nowoczesna odzież sportowa dla osób indywidualnych i zespołów
Nowoczesna odzież sportowa dla osób indywidualnych i zespołów
Regularne uprawnianie sportu ułatwia utrzymywanie prawidłowej masy ciała, a także dobrej kondycji psychofizycznej. Jednym z najważniejszych elementów wyposażenia każdego sportowca […]
Podstawowe błędy początkującego miłośnika nordic walking
Podstawowe błędy początkującego miłośnika nordic walking
Spacery to dla Ciebie prawdziwa przyjemność? Wypróbuj nordic walking - podpowiadamy, jakich błędów unikać rozpoczynając treningi!
Czy sagi islandzkie mogą posłużyć jako autentyczne źródło wiedzy o dawnej Skandynawii?
Czy sagi islandzkie mogą posłużyć jako autentyczne źródło wiedzy o dawnej Skandynawii?
Zbadaj z nami, jak sagi islandzkie mogą służyć jako źródło wiedzy o dawnej Skandynawii. Czy są one rzetelnym odbiciem historii i kultury tego obszaru?
Ostatnie wpisy